17 Temmuz 2022 Pazar

Nexus mod yöneticisi indirme hızı yavaş

Nexus mod yöneticisi indirme hızı yavaş

nexus mod yöneticisi indirme hızı yavaş

 · Dostlar selam, download ve upload hızlarım resimdeki gibi fakat MB'lık Java'yı indirirken saat kaldı falan diyor bazen 12 saat yazıyor. Neden olabilir? Not: Kablolu bağlantım var. Not: İnternetim Türk Telekom değil yanlış yazmışım Kardeşim haline şukret bence:/ ben değil 30kbs göremiyorum o derece yani dayanılmaz bir net hızım var:/ Modları normel diğer şeyleri indirdiğin gibi indir nexus'a ekle. Tanıtım. Harbi kötü blogger.com indirip Nexus'a atmak gerek dediğin blogger.com hız üç dört megabit. Cevap Alıntı Soru: indirme hızı çok yavaş lütfen yardım edin. Muhtemelen T-Online'dan da kaynaklanabilir. Hat çok mu ebedi! . 16 MBit ile teorik olarak görev yöneticisi ve hız testleri biti kullanabilirsiniz. güncellik kârimizin % Soru: PC çok yavaşça..



Files download: Nexus mod yöneticisi indir



Kullanıcılarımıza yardımcı olmak için nexus mod yöneticisi indirme hızı yavaş hizmeti kullanmaktayız. Lütfen dil bilgisi hatalarını affedin. Bu yanıt yararlı oldu mu? Evet Hayır. Yardımcı olmadığı için üzgünüz. Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Geri bildiriminiz sitemizi geliştirmemize yardımcı nexus mod yöneticisi indirme hızı yavaş. merhaba clhad. Kablolu bağlantı nexus mod yöneticisi indirme hızı yavaş ayrıca donanımsal olarak bir sorun yok Windows kaynaklı bir sorun var, bilgisayara format attıktan sonra bir 5 günlüğüne tarayıcılarda internet hızım istediğim şekilde oluyor fakat sonra Mbps'ye kadar düşüyor.


Aşağıdan aramak istediğiniz yeri seçin Arama Topluluk'ta Ara. Toplulukta ve destek makalelerinde arayın Windows Windows 10 Topluluk üyesi ara. Herhangi bir tarayıcıda indirme veya başka bir şey yaptığım zaman internetim çok yavaş ama Steam, Epic Games ve benzeri uygulamalarda böyle bir sıkıntım yok. İnternetim Mbps tarayıcılarda en fazla 30 alabiliyorum. Bu konu kilitli. Soruyu izleyip yanıtı yararlı olarak oylayabilirsiniz, ancak bu konuya yanıt veremezsiniz. Ben de aynı soruya yanıt arıyorum Kötüye kullanım bildir. Ayrıntılar gerekli :. İptal Gönder. Önceki Sonraki. Carlo TJ Bağımsız Danışman. İyi Günler Clhad Benim adım Carlo, ben de senin gibi bağımsız bir danışmanım ve toplum üyesiyim. Ayrıca Windows 10 bilgisayar kullanıyorum. Bunu çözmek için birlikte çalışalım. İşte deneyebileceğiniz adımlar. Ağ Ayarlarını Sıfırla Ayarlar'ı açın. Ağ ve Internet'e tıklayın, nexus mod yöneticisi indirme hızı yavaş.


Durum'a tıklayın. Şimdi sıfırla düğmesini tıklatın. Evet düğmesini tıklatın. Sistem Yapılandırma Yardımcı Programı kutusu açılacak ve varsayılan olarak genel sekmedesiniz. Genel sekmesinde, seçici başlatmaya tıklayın ve yükleme sistemi hizmetinin ve yükleme başlangıç öğelerinin her ikisinin de işaretli olduğundan emin olun. Hizmetler sekmesine tıklayın 5. Tüm Microsoft Hizmetlerini Gizle'ye onay işareti koyun 6. Tüm Microsoft Hizmetlerini gizle işareti işaretlendikten sonra, Tümlerini Devre Dışı Bırak'a tıklayın 7. Başlangıç Sekmesine tıklayın ve görev yöneticisini aç'a tıklayın. Bu, yönetici hesabındaki tüm başlangıç uygulamalarınızı içeren başka bir pencere açar.


Kullanmadığınız tüm uygulamaları devre dışı bırakın. Sadece üzerlerine tıklayabilir ve devre dışı bırak'ı seçebilirsiniz. Tamam'ı tıklatın, Yapılandırma yardımcı programını uygulayın ve kapatın Bilgisayarınızı yeniden başlatın ve bağlantıyı gözlemleyin. Umarım yukarıdaki bilgiler yardımcı olur. Lütfen nasıl gittiğini bana bildirin. İyi günler ve güvende kalın. Iç -tenlikle Carlo T. Bu yanıttan ne kadar memnun kaldınız? tamer tuğ Makale Yazarı. Carlo TJ adlı kullanıcının Nisan 18, tarihli gönderisine yanıt olarak, nexus mod yöneticisi indirme hızı yavaş.


Maalesef işe yaramadı. Selamlar Clhad Bu konuya geri döndüğünüz zamanı takdir ediyorum, sürücüleri üreticilerin web sitesinden güncellemeye çalışalım. Bilgisayarınızın tam modeli nedir? Sistem modelini denetlemek için bu adımlarla devam edin. Cevabınızı dört gözle bekleyeceğim. tamer tuğ adlı kullanıcının Nisan 18, tarihli gönderisine yanıt olarak. Selamlar Clhad, Bu bilgiler için teşekkür ederiz, özel bir yapı bilgisayarı kullanıyor gibi görünüyor, bilgisayarınızı ağa nasıl bağlarsınız, Ethernet Lan kablosu veya Wi-fi kullanıyor mu? Anakartınızda yerleşik bir wifi yok gibi görünüyor.


Wi-Fi bağdaştırıcısı kullanıyorsanız, Kablosuz sürücünüzün sürücüsünü Intel veya Realtek'ten güncellemeye çalışın, hangisini kullandığınızı kontrol edin. Sonuçlar hakkında beni haberdar edin, harika bir gün geçirin ve güvende kalın. Selamlar Clhad, Bu konuya geri dönme zamanınızı takdir ediyorum, eğer adımlar işe yaramadıysa, bu açık bir forum olduğu için endişelenmeyin, belki de topluluktaki başka birinin bu konuyla ilgili bir fikri veya çözümü vardır. Bu ipliği açık tutacağım. Soru Bilgisi Son Güncelleştirme: Temmuz 12, Görüntüleme: 2. Diğer dillerde bu site x. Čeština Dansk Deutsch English Español Français Italiano Magyar Nederlands Norsk Bokmål Polski Português Suomi Svenska Ελληνικά Русский עברית العربية ไทย 한국어 中文 简体 中文 繁體 日本語.




Programsız internet blogger.coms 10 2019

, time: 15:16





Tarayıcılarda yavaş indirme hızı - Microsoft Community


nexus mod yöneticisi indirme hızı yavaş

Bu oturum açma sorununu gidermek üzere uygulamayı güncellemek için bu yöntemi izleyin: 1. Nexus Mod Manager'ı açın. Tamam düğmesini tıklayın. 2. Şimdi, mod yöneticisi güncellemeleri kontrol edecek. 3. Bir güncelleme varsa, Güncelle düğmesine tıklayın. Mod yöneticisi güncellenecektir  · Dostlar selam, download ve upload hızlarım resimdeki gibi fakat MB'lık Java'yı indirirken saat kaldı falan diyor bazen 12 saat yazıyor. Neden olabilir? Not: Kablolu bağlantım var. Not: İnternetim Türk Telekom değil yanlış yazmışım Kardeşim haline şukret bence:/ ben değil 30kbs göremiyorum o derece yani dayanılmaz bir net hızım var:/ Modları normel diğer şeyleri indirdiğin gibi indir nexus'a ekle. Tanıtım. Harbi kötü blogger.com indirip Nexus'a atmak gerek dediğin blogger.com hız üç dört megabit. Cevap Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder